Monday, 29 August 2011

people, I can't stop crying..

assalamualaikum..
korang2 tengah buat ape tu?
musti ngah bz2 buat persiapan nak raya kan?
hahaha..hebat x saya teka..
lol..
tengah bersuka ria maen mercum, masak ketupat..
bestnya...

urm, orang laen ngah hepi2, aku plak emotional x tentu pasal..
hahaha..
well, actually depress sangat2 hari..
hanya ALLAH saja tahu apa yang aku rasa sepanjang hari nie

actually, yang depress bebenor nie bukan laa sal study sgt..
tapi campur skali ngan sedey x dapat nak raya kat Malaysia dis year..
haih.. bergelen-gelen laa air mata turun..
x pernah2 menangis teruk camnie..
YA ALLAH, nie memang tahap kronik daa nie..

berbuka pown x de mood
minum air kosong je nie dari tadi
x de mood n x de selera nak makan
haih.. kering jugak aku nanti..

belajar tadi laju gila....
pastu siap ade assignment lagi for tomorrow class
haih.. camne laa senior2 bley survive
sakitnyaaa
YA ALLAH, berikan aku kekuatan..
kuatkan lah semangat aku YA RABBI

aaahhh..
mata den berpeluh lagi... tahan-tahan..

rindunya nak balik..
nak cakap2 ngan sume..
skype plak buat hal..
adui..
nape sume problem nak datang at da same time nie?
aku x kuat YA ALLAH..

sakitnya...............

tadi ade terbaca post kawan kat fb
urm.. ketawa laa kejap bila baca..
Nabila Huda, thanx for making me smiling, even for a while
Soalan:
ustaz, kenapa ye hati perempuan ni kadang² tiba² je rasa sedih tanpa sebab. ada orang kata syaitan yang ganggu. ada petua tak untuk elakkan hati kita ni sedih? kadang² bila bangun pagi rasa sedih, kadang² rasa macam rindu tapi tak tau rindu pada siapa.
jawapan dr Ustaz Azhar Idrus:
perkara biasa. hati perempuan mmg halus, hanya lelaki sejati yg mampu jadi penawar.
urmm.. hanya lelaki sejati ea? sape laa tu kan..
I'm smiling right now..
hahahaha
(so sorry for those who read dis entry.. ye lah kejap nangis gila2, kejap ketawa.. orang depress memang camnie ea?)

ok laa.. gtg..
got assignment to do..
byeong!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

Miss Pudding said...

'byeong' is mine

cik misi said...

sbr la onie..nk ilmu pnye psl..x pe thun dpn kte jumpe kt london

doktergigimatabesar said...

cuada : so what? saya suka guna tuh..
odah : thanx a lot, dah.. insyaallah, kehehe.. =)