Friday, 30 December 2011

tak nak balik India!!!

kenape ea, klo masa duk India
seminggu tu rasa lama yang amat..
tapi time duk umah plak, 2 minggu kejap jer..
ya ALLAH, lagi seminggu cuti tinggal
x nak balik sana rasa
x nak.. x nak..
bila ingat ape yang pernah berlaku kat sana
ape yang aku pernah rasa time duk sana
sedeynya laa rasa nak pegi balik
nanti kena duk sana 6 bulan baru bley balik
daa laa ngan exam nyer, 3 kali lak tuh
x nak pegi pliz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mase2 nie terpikir lak,
nape aku apply oversea?
sakitnya hati...
jeleznya rasa ngan orang yang study kat Malaysia..
=(
nak nangis bley x?

4 comments:

aishah said...
This comment has been removed by the author.
aishah said...

sabar je lah Onie. org study kat malaysia ni pon x sme yg seronok. *tp actually semua org kalo blh nak msk U yg sebelah rmh, sng blh blk hari2 kan* Hee. be strong! tak lame 5 tahun tu. hehe. :)

doktergigimatabesar said...

thanx sha.. btol2.. best klo bley balik umah hari2..

FatinAmirah said...

aku pong jeles dgn org study kt mesia :(